2009. november 24., kedd

Kendőmániám



Nem, ilyen nincs, nem létezik, mások találták ki!



Azért mesélek róla:



Amikor már tudtam, hogy babám lesz, belemélyedtem a szakirodalomba. Sokat olvastam mindenféléről, például a kötődő nevelésről, hogy ne hagyjuk sírni a kicsit, hogy kössük magunkra.



Leginkább azért fogott meg a dolog, mert rémálmom volt, hogy be leszek zárva a lakásba a kicsivel. Mivel vidéken lakunk, sokkal nehezebb közlekedni, élni, ügyintézni, vásárolni, stb..



Találtam egy honlapot, melyet ma már napi szinten látogatok (www.mamami.hu), ahol erről mindent megtudhattam. Mármint a kendőkről :).



Aztán hosszú, hosszú ismerkedés, válogatás után megvettem az első kendőt! Aztán a többit.



A gyerekeim és a párom már csak összenéznek és vigyorognak, ha egy újabb csomag érkezik. Ja, és mivel nem vagyok krőzus, első kérdésük: és ezt mikor adod el?




Ilyenkor halálra sértődöm, és aztán rövid idő múlva mégis eladom, hogy kipróbálhassak még egyet.



De szépek, puhák, élvezet felvenni, a babát beletenni, látni ahogy elalszik benne mindig, és ahogy élvezettel rágja...

Nincsenek megjegyzések: